Coaching & Mentoring

Coaching & Mentoring

komunikacja i relacje, rozwój i kariera, zarządzanie i potencjał

Mentoring Menedżerski

Mentoring Menedżerski

programy dla firm

 

Czym jest Mentoring Menedżerski?

Mentoring menedżerski to partnerska relacja, w której mentor dzieli się swoim doświadczeniem z menedżerem. To forma wsparcia menedżerów w rozwoju i wzmacnianiu ich umiejętności jako liderów. To również współpraca nad efektywnym wykorzystaniem potencjału ich zespołu, planowaniem ścieżki kariery, czy też rozwoju projektu, za który odpowiadają.

 


W jakich obszarach specjalizujemy się?

  • RELACJE: 
    Komunikacja / arkusze kompetencji.
  • ROZWÓJ: 
    Planowanie strategii rozwoju działu, pionu jak i strategii sprzedaży.
  • ZARZĄDZANIE: 
    Budowanie zespołu - działu, zmiana struktury działu, systemy motywacyjne.
  • POTENCJAŁ:
    Analiza i wsparcie zasobów ludzkich działu, segmentu.

 

Jak pracujemy nad projektem mentoringu menedżerskiego?

Spotkanie kontraktowe

  • Nawiązanie relacji.
  • Poznanie potrzeb
  • Omówienie zasad współpracy.
  • Przedstawienie i omówienie oferty.
  • Podpisanie umowy.


Spotkania projektowe

  • Mentoring w Warszawie i na terenie całej Polski.
  • Projekt trwa od 12 do 24 miesięcy.
  • Istotne dla współpracy informacje zostaną przedstawione w ofercie.
  • Szczegółowe zasady i warunki współpracy oraz terminy i częstotliwość spotkań są do ustalenia.
  • Badanie potrzeb nastąpi przed spotkaniami projektowymi, po zatwierdzeniu zasad i warunków współpracy podpisaną umową.

 

Wzmocnieniem projektu mentoringowego mogą być indywidualne bądź grupowe sesje coachingowe, warsztaty czy też testy.

Szczegółowe
informacje