Nasze wartości

Nasze wartości

Nasze wartości są spójnie z ideą Serce w Biznesie™. Promujemy postawę "twardo w sprawie, miękko do ludzi, w zgodzie ze sobą".  Dbamy o Sens działania, Energię zaangażowania, wzajemne Relacje, osiąganie Celu jak i odczuwane Emocje zarówno w pracy jak i we współpracy z klientami i partnerami biznesowymi. 

 

  • Sens: Zależy nam, by nasze usługi służyły innym. Ważne jest dla nas, by w relacji z klientem mieć wzajemne zrozumienie tego, co robimy, po co to robimy i na jakich warunkach. Poczucie sensu, to fundament budowania spójności. Otwiera drzwi do zaangażowania, relacji, realizacji celu i poczucia satysfakcji. 
  • Energia: Angażujemy się na 100% i dotrzymujemy podjętych zobowiązań stale inwestując w rozwój naszych kompetencji i narzędzi. Liczy się dla nas zarówno jakość wykonania jak i relacji z drugim człowiekiem. Dbamy o naszą energię i energię klienta, dlatego zwracamy uwagę i wspieramy w zachowaniu balansu miedzy obszarem zawodowym i prywatnym.
  • Relacja: Dążymy do wzajemnego zrozumienia potrzeb i intencji działania. Przyświeca nam postawa "twardo w sprawie, miękko do ludzi, w zgodzie ze sobą". Wzmacniamy naszych klientów w budowaniu relacji i efektywnej komunikacji. Stawiamy na partnerską współpracę i wymianę doświadczeń, bo razem znaczy więcej.
  • Cel: Stawiamy na realizację podjętych zobowiązań. Wspieramy naszych klientów w odkrywaniu potencjału, który będzie pomocny na każdym etapie działania - od kreowania przez planowanie po realizację. Pomagamy odkrywać potrzeby, budować efektywne zespoły, wyznaczać nowe kierunki i tworzyć narzędzia wzmacniające motywację. 
  • Emocja: Największą nagrodą jest satysfakcja z wykonanej pracy i współpracy. Dbamy o emocje i o nich rozmawiamy. Stawiamy na konstruktywną informację zwrotną i wzajemne docenianie, zarówno wewnątrz zespołu jak i w relacji z naszymi klientami i partnerami. To wzmacnia w poczuciu, że to, co robimy ma sens.